воскресенье, 24 апреля 2016 г.

Модуль 3 Пошукова робота з теми проекту в Інтернет-мережі

Модуль 3
Пошукова робота  з теми проекту в Інтернет-мережі
Наступним після планування є етап реалізації проекту. Він відрізняється від інших інформаційно-операційним характером діяльності учасників. Учні за допомогою вчителя визначають можливі джерела інформації, збирають  необхідні матеріали, проводять дослідження, вимірювання, спостереження, виконують поставлені  проектом завдання.

Вчитель знову займає  позицію консультанта, іноді -  координатора. Спрямовує пошукову діяльність учнів в потрібному напрямі.
Етап завершується презентацією проекту.
Працюючи над цим проектом пропоную дітям порядок виконання:
¨     Зясувати, де ви плануєте шукати матеріали до проекту.
¨     Створити електронне портфоліо для збереження матеріалів.
¨     Зберігти матеріали в електронному портфоліо.
¨     Створити список друкованих та електронних джерел інформації.
Робота з інформацією викликає у дітей значні труднощі, так як вимагає вмінь, що виходять за межі шкільної програми. В дітей ще не вистачає досвіду роботи з інформаційними матеріалами, тому вчитель знову координує роботу.
Однією із складових проектної діяльності є самостійна робота дітей. Під час такої роботи  в учня накопичується  новий досвід діяльності на рівні засвоєння дослідницьких методів пізнання. Результативність ще й в тому, що цей досвід може бути перенесений на навчальний процес у цілому.
Одним із джерел здобуття інформації є Інтернет. Перед початком роботи батьки дають дозвіл на користування Інтернет-джерелами дітьми . Крім того вчитель проводить інструктаж пошукової роботи в Інтернеті:
¨     Правильно обирай ключові слова для пошуку: вони мають чітко відбивати мету.
¨     Використовуй більше ніж одне слово.
¨      Правильно і точно записуй ключові слова.
¨     Обирай безпечні сайти. В разі невпевненості радься з батьками , вчителем чи іншими дорослими, яким довіряєш.
¨     Перевіряй достовірність інформації відшукуючи її на кількох сайтах.
¨     Памятай, якщо на сайті є багато реклами, то сайт призначений для неї, а не для освітньої діяльності. Інформація може бути недостовірною.
¨      Використовуй загальновідомі безпечні сайти : Вікіпедія, Вікісловники, дитячі пошукові сайти.
Пропоную список корисних сайтів для дітей
1.http://pustunchik.ua/ -Дитячий портал Пустунчик - це цікаво, корисно, пізнавально і захоплююче. Адже тут Ви і Ваша дитина знайдете розвиваючі ігри, свіжі новини, дивовижні малюнки.
2.levko.info/ - Дитячий портал. Казки та комікси, ігри та вправи на розвиток уваги та пам'яті, задачі на логіку, конкурси та весела школа.
3.http://lingualeo.ru/ Англійська мова — вивчення онлайн, ігрова форма. Українські словники. Онлайн перекладач. Дитячий портал: новини, спілкування, розваги, навчання. Більш підходить для дітей старшого віку.
4.http://sonyashnik.com/ Розваги для дітей: книжки, аудіо, відео, ігри.
5.http://www.tvidi.ru/ Дитячий портал-соцмережа: ігри, спілкування, щоденники, фотографії та відеоматеріали.
6.http://www.nd.ru/DK Сторінка для юних чомучок та винахідників, опис досвідів та багато довідкової інформації.
7.http://prostir. museum/ Музеї України: фото, статті.
8.http://ukrainaincognita.com/ Живописні міста України: інфомація, фото.
9. http://www. posnayko.com Журнал «Пізнайко»: вірші, казки, творчість.
10. http://maps.google.com/ Онлайн - карти світу.

Тепер дітям залишиться лише правильно обрати сайт, з великої кількості інформації обрати потрібну, систематизувати її в Моєму портфоліо . Зробити висновок і використовувати для створення презентації.





3 комментария:

  1. Дуже доба і корисна інформація.

    ОтветитьУдалить
  2. Дуже доба і корисна інформація.

    ОтветитьУдалить
  3. К вашему списку еще могу добавить школу английского EnglishPapa https://englishpapa.ru/

    ОтветитьУдалить