Актуальність вправ для збереження здоров'я
в початковій школі
В
умовах сидячої розумової роботи без руху і роботи тілу ціле горе. Якщо я не походжу, не попрацюю
руками і ногами протягом хоча б одного дня, у вечері я не можу ані читати, ані
писати, навіть уважно слухати інших. Паморочиться голова, а в очах зірочки
якісь, і ніч минає без сну. (Л. Толстой).
Ці слова відомого вченого і письменника дуже яскраво описують стан наших дітей. Крім того, діти ще й мають більше енергії ніж доросла людина. Чому ж тоді ми ще й питаємо себе: де дівається здоров'я наших учнів? Чому ж за даними моніторингового дослідження можна побачити, що з кожним роком кількість здорових дітей зменшується? Так у 2007 - 2008 навчальному році було зафіксовано 42,7% здорових дітей, у 2008-2009 навчальному році кількість практично здорових дітей не перевищує 30%. Аналізуючи результати медогляду учнів свого класу в 2014р., побачила, що 5% дітей мають набуті хвороби очей і користуються окулярами. А що говорити про дитячу поставу? Це постійна проблема шкіл. Діти приходять до 1 класу вже з відхиленнями в здоров'ї.
Це є однією з
головних проблем, які хвилюють педагогів.
Тому головним завданням
у своїй діяльності на сучасному етапі вважаю збереження і зміцнення здоров’я
дітей, формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя учнів та їхніх
батьків.
Мета моєї роботи – підготувати
дітей до життя. Впевнена, що всі мої учні повинні отримати за роки навчання
знання, які будуть використані в майбутньому. Але досягнення мети буде
результативним лише тоді, коли ми будемо піклуватися про здоров'я наших учнів.
Це означає, що ми будемо не тільки берегти їхнє здоров'я, а й вчити їх робити
це самостійно.
МО вчителів
початкових класів нашої школи вирішило підтримати пропозицію адміністрації і
запровадити проект «Школа сприяння здоров'ю».
Пропоную деякі наші
наробки з цього питання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий