среда, 30 марта 2016 г.

Інтел.Навчання для майбутнього.

Дистанційний Этап
21-22 березня 2016 року


«Щоб на курсі навчатись, треба зареєструватись»


Результати
Дуже зацікавила робота в Wiki. Успішно зареєструвалась. Проблема виникла лише з тим , що не могла знайти лист для підтвердження електронної адреси. Він був у Спамі.
Цей сайт  для мене новий. Поблукала по сайті, дещо переглянула. Дуже зацікавили програми для створення “облака слов”( не знаю як буде правильно українською мовою, тому не берусь перекладать) http://www.marinakurvits.com/2011/05/51.html . Ця програма для мене зовсім нова.Та з нею цікаво попрацювати. Знайшла довідку як вставити презентацію Google на сторінку Wiki.
Мої висновки:
Я пишаюся собою тому, що дізналася про новий сайт, нову програму і маю бажання працювати.
Я не задоволена собою тому, що не все вчасно виконую, бо катастрофічно не вистачає часу , іноді і знань.Тому буду працювати за принципом: “Не соромно не знати, а соромно не вчитись.”

1 комментарий:

  1. “Не соромно не знати, а соромно не вчитись.” Дякую, Світлано за такий мудрий підхід до навчання!!!

    ОтветитьУдалить