понедельник, 18 апреля 2016 г.

Мій блог.


«Мій блог»


              Мої висновки:
Мета мого блогу полягає в поширені інформації і моїх думок щодо важливої теми. Я намагаюся посилатися на інформацію, що має кілька точок зору і стараюся робити висновки на основі моїх думок.
Інформацію я беру з декількох джерел (електронних або друкованих). Я вже знаю як правильно описати використані джерела. Навчилася додавати Інтернет-посилання. Намагаюся думати про моїх читачів і про їх запити. Та іноді я пишу лише про те , що цікавить мене. Мої дописи відображають те, що мене хвилює тема про яку я пишу у своєму блозі. Пишу так, що мої читачі можуть мене зрозуміти. Вважаю, що стиль письма має бути відповідним, без орфографічних і пунктуаційних помилок. Виконую ці вимоги. Мій блог не діяв цілий рік. Але тепер я зрозуміла, що тут я можу  поділитися своїми знаннями і надбаннями з іншими. Комусь буде  цікаво відвідати мій блог і поцікавитись інформацією, залишити свої пропозиції, відгуки.
Додаю до блогу графіку,зображення та посилання, які підсилюють мої слова для того, щоб він був цікавіший, яскравіший, преконливіший.За допомогою мови, оформлення блогу стараюся донести моє повідомлення в цікавій і незвичайній формі.
Я ще не можу назвати мій блог ідеальним, але стараюся, щоб він був таким.


Я пишаюся  собою тому, що маю свій блог і вмію з ним працювати

Я не задоволена собою тому, що не систематично працюю на своєму блозі, де ділюся всією інформацією, яка могла б бути для когось цікавою.




Комментариев нет:

Отправить комментарий