среда, 11 мая 2016 г.

Таблиця оцінювання роботи над проектом

Таблиця оцінювання роботи над проектом
Дані критерії використовують діти для оцінки роботи своїх товаришів, самооцінки, їх використовує вчитель для оцінювання роботи учнів
Види роботи
над
проект-
том          Оцінка
                                            
         5
             4
       3
         2
             1
Визначення мети проекту
Я дуже добре розумію тему проекту , знаю для чого ми будемо працювати над проектом і вмію самостійно визначити і сформулювати тему проекту. Можу довести  свою думку,переконати інших у правильності вибору.
Я дуже добре розумію тему проекту , знаю для чого ми будемо працювати над проектом і вмію самостійно визначити і сформулювати тему проекту. Але на завжди можу переконати інших, що мій вибір правильний
Я не чітко розумію тему проекту, не можу точно визначити значимість роботи, вмію з допомогою вчителя  визначити і сформулювати тему проекту.
Я не чітко розумію тему проекту, не можу точно визначити значимість роботи, мені не вдається сформулювати мету проекту.
Я не розумію тему проекту, не можу визначити значимість роботи.
Планування роботи над проектом
Можу самостійно дати відповіді на питання «Для чого», «Що спочатку», «Що потім».
Вмію чітко сформулювати етапи плану роботи. Визначити послідовність цих етапів. Визначити час для їх виконання .
Можу самостійно дати відповіді на питання «Для чого», «Що спочатку», «Що потім».
Вмію чітко сформулювати етапи плану роботи. Визначити послідовність цих етапів. Але час для їх виконання визначаю з допомогою вчителя.
Можу самостійно дати відповіді на питання «Для чого», «Що спочатку», «Що потім».
Не завжди вдається чітко  сформулювати етапи плану роботи. Визначити послідовність поданих  етапів. Час для їх виконання визначаю з допомогою вчителя.
Можу самостійно дати відповіді на питання «Для чого». Але не вдається сформулювати етапи роботи та визначити порядок  і  час виконання. Потребую допомоги.

Мені важко відповісти на питання «Для чого» виконую дану роботу, спланувати її.
Робота в
групах
Мені цікаво співпрацювати з товаришами. Я вмію чітко сформулювати свою думку. Коректно відстояти свою правоту. Вмію взяти керівництво роботою групи на себе. Допомагаю товаришам при виконанні завдань. Товариші радо сприймають мою допомогу, поважають мої думки.

Мені цікаво співпрацювати з товаришами. Я вмію чітко сформулювати свою думку. Коректно відстояти свою правоту. Допомагаю товаришам при виконанні завдань. Але мені краще, щоб моєю роботою хтось керував.  У мене не завжди отримується бути лідером.

Мені цікаво співпрацювати з товаришами. Я вмію сформулювати свою думку. Але не завжди можу її довести . іноді мені потрібно стримувати  свої емоції при спілкуванні зі своїми друзями.
Мені цікаво співпрацювати з товаришами. Я швидше приймаю думку інших ніж озвучую свою. З радістю приймаю допомогу інших.
Не можу працювати в групі. Мені важко спілкуватись з товаришами. Краще виконувати завдання самому. Я часто не можу знайти спільної мови з іншими, не приймаю чужі думки і пропозиції.
Пошукова робота
Я чітко знаю яку інформацію мені треба знайти. Вільно і самостійно можу користуватися Інтернет-мережею, довідковою літературою. Визначаю ключові слова для пошуку. Вмію  аналізувати знайдену інформацію, виділяти головне, потрібне мені в роботі.
Я чітко знаю яку інформацію мені треба знайти. Вільно і самостійно можу користуватися Інтернет-мережею, довідковою літературою, якщо хтось допоможу мені визначити ключові для пошуку слова. Вмію  аналізувати знайдену інформацію, виділяти головне, потрібне роботі.
Я чітко знаю яку інформацію мені треба знайти. Вільно можу користуватися довідковою літературою, але мені важко працювати в Інтернет-мережі , визначити ключові для пошуку слова. Не завжди в знайденій інформації виділяю , головне, потрібне роботі. Потребую допомогу інших
Мені важко визначити яку інформацію треба знайти. Я тільки за допомогою інших працюю в Інтернет-мережі, лише тоді коли хтось визначає зміст інформації та ключові слова. Але я залюбки працюю з довідковою літературою з допомогою інших.
Я не вмію визначати зміст інформації для пошуку, працювати  в Інтернет-мережі, визначти  ключові слова, працюю з довідковою літературою. Весь час потребую допомоги.
Презентація
Презентацію мені було створювати дуже легко. Я швидко визначив (ла) зміст слайдів.
Всі слайди розміщені в певній логічній послідовності.
Малюнки, схеми, графіки вдало підібрані, розташовані, допомагають зрозуміти зміст презентації. Текст набрано без помилок. Фон презентації неяскравий, і добре пасує до кольору тексту і графіки.
Мою презентацію можна обрати для представлення роботи групи.
Презентацію мені було створювати легко. Я швидко визначив (ла) зміст слайдів.
Всі слайди розміщені в певній логічній послідовності.
Малюнки, схеми, графіки вдало підібрані, розташовані, допомагають зрозуміти зміст презентації. Але в тексті презентації є деякі незначні недоліки, невідповідності вимогам створення презентації. Фон презентації неяскравий, і добре пасує до кольору тексту і графіки. Мою презентацію можна обрати для представлення роботи групи.
Під час створення презентації у мене виникли деякі труднощі. Їх легко вдалося подолати з допомогою вчителя. Я визначив (ла) зміст слайдів, але не всі слайди було розміщено в певній логічній послідовності.
Малюнки, схеми, графіки допомагають зрозуміти зміст презентації. Але в тексті презентації є деякі недоліки, невідповідності вимогам створення презентації. Фон презентації не завжди пасує до кольору тексту і графіки. Щоб обрати  мою презентацію для представлення роботи групи, її треба доопрацювати.
Помилки виправлено самостійно.
Робота над презентацією здалася тяжкою. Мені не вдалося розмістити слайди в логічній послідовності. Вадко було підібрати фон, шрифт, зображення. Я не зміг (змогла) створити схеми та графіки.
Моя презентація потребувала доопрацювання. Помилки виправлено з допомогою вчителя, товаришів.
Мені зовсім не вдалося зробити самостійно презентацію. Я готував (готувала ) її з допомогою вчителя (товаришів).
Мені було цікаво. Я дечому навчився (навчилась).

Представлення проекту
Моя розповідь була повною,  змістовною, цікавою, відповідала темі проектної роботи . Презентація доповнювала розповідь.
Моя розповідь була змістовною, цікавою, відповідала темі проектної роботи . Презентація доповнювала розповідь. Але були деякі доповнення.
Моя розповідь була змістовною, цікавою, відповідала темі проектної роботи . Презентація доповнювала розповідь. Але у слухачів виникли деякі уточнюючі питання.
Презентувати свою роботу мені вдалося з допомогою вчителя (товаришів). Мені не вдалося створити повну, змістовну розповідь. Але слайди допомогли донести тему до слухачів.
Мені ще не вистачило знань, щоб презентувати свою роботу. Але я задоволений (на), бо спробував. Хоч і було важко дещо вдалося.
Висновок чи задоволені ви результатом





 
Загальна оцінка

Робота над проектом  виконана відмінно                                 28-30 балів
Робота над проектом виконана  чудово                                    24-27 балів
Робота над проектом виконана добре                                       18-23 балів
Робота над проектом виконана, але треба ще постаратись     12-17 балів

Робота над проектом не виконана, але здобутки є                   6-11 балів

7 комментариев:

  1. Світлано, дуже цікава та інформативна таблиця!!! Порекомендую її всім нашим коегам для самооцінювання своеї роботи на курсі. Дякую Вам за роботу!

    ОтветитьУдалить
  2. Цінний матеріал. Молодець.

    ОтветитьУдалить
  3. Цінний матеріал. Молодець.

    ОтветитьУдалить
  4. Таблиця дуже змістовна. З таким оцінюванням легко працювати! Дякую за творчий підхід!

    ОтветитьУдалить
  5. Світлано,гарний змістовий матеріал.Молодець!

    ОтветитьУдалить
  6. Підтримую попередні коментарії. Дуже гарне оцінювання.

    ОтветитьУдалить