четверг, 19 мая 2016 г.

Випускний
18-20 травня 2016 року


«Моє професійне портфоліо на Wiki»


В результаті навчання на курсі я згадала, повторила , застосувала на практиці те ,що знала раніше.але найголовніше отримала багато нової, цікавої, потрібної інформації.Тобто я отримала нові знання, причому ці знання мені птрібні. Але найголовніше я отримала велике задоволення від спілкування з цікавими людьми, отримала частину їхнього досвіду, яким вони з задоволенням (так здалося) зі мною поділилися.
Оновила роботу свого блогу, розширила знання роботи з інструментами Google. Ширше використовую знайомі раніше, почала працювати з новими, навчилася зберігати на власному дискуматеріал.
Отже, робота на курсі для мене була цікавою і корисною.Іноді важкою, але радіснішою була премога Дуже вдячна Лії Миколаївні за допомогу. Багато чого знала, а ще більше навчилась. І зрозуміла, що є ще багато чого не знаю. Тому перспектив попереду ще нескінченно. Перш за все хочу поділитись своїми надбаннями з колегами школи, районну. Вже познайомила з деякими своїми надбаннями своїх дітей, звичайно доступними для них. А ще -  геть флешку! Маю Google - диск. От тільки б Інтернет- підключення  не підводило.

Дякую всім за приємне спілкування, взаємонавчання, оцінки моєї роботи. До нових зустрічей!

Комментариев нет:

Отправить комментарий