вторник, 17 января 2017 г.

Урок інформатики 3 клас


                                  
Тема уроку: Ознайомлення з програмою-браузером.

Мета уроку:
навчальна: формувати уявлення про програму – браузер, будову вікна цієї програми; вчити користуватися веб-браузером.
 розвивальна: розвивати увагу, пам’ять, зв’язне мовлення; формувати вміння робити висновки; збагачувати  слов­никовий запас;
виховна: виховувати інтерес до інформатики; вміння слухати співроз­мовника, поважати думку інших.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність:  комп’ютери, підручники, картки зі схемами, зошити.
Програмне забезпечення: веб-браузер.
                                            Хід уроку
І.Організаційний етап.
Перш ніж сісти за парти, я пропоную створити гарний настрій, налаштуватися на роботу, заручившись підтримкою один одного. Утворіть будь ласка коло, і беручи за руку свого сусіда, (за годинниковою стрілкою), посміхніться один одному, закінчіть речення «Я бажаю тобі… (успіху, творчості, гарного настрою, наснаги)».
Коли за справу людина береться із гарним настроєм, у неї все вийде, все складеться як найкраще.
Діти, сідайте рівненько за парти. Подивіться, чи ніщо вам не заважає розпочати роботу.
Схилились голівки до праці мерщій.
Ти всі перешкоди здолати зумій.
Працюй наполегливо, швидко, старанно,
Щоб кожна хвилинка не втратилась марно!
ІІ. Мотивація навчальної діяльності..
Актуалізацію знань ми проведемо у незвичайній формі. Повторимо вивчений матеріал і перевіримо свої знання.
Гра «Обери правильний шлях»
1. Пристрій для приєднання комп’ютера до Інтернету через телефонний кабель назавається модем   так -  3          ні -2.
2.Повернись до завдання 1 і перевір.
3.Інтернет – це всесвітня мережа    так -5           ні -4.
4.Повернись до завдання 3 і перевір.
5. Веб-сторінка це електронний документ, підготовлений для розміщення в мережі Інтернет   так -7           ні -6.
6.Повернись до завдання 5 і перевір.
7.Вітаю!!!Тобою виконано правильно  усі завдання  . Можеш крокувати далі.
ІІІ.Засвоєння нових знань.
До нас у гості сьогодні завітав  пан  Алгоритм. Він приніс для вас завдання. Але перш ніж почати працювати  нам потрібно повторити правила поведінки за комп’ютером. Свої правила вам пропонують Незнайко і Мальвіна.



1.Повторення правил поведінки за комп’ютером


Я комп’ютер добре знаю
Друзям всім допомагаю.
Як у клас я залітаю...
Всім комп’ютери вмикаю.
Вам поради я даю,
Слухай розповідь мою.
Всі улюблені предмети
Джипа, ляльку і ведмедя
З дому ти їх принеси,
На системник поклади.
Ну, навіщо їм скучати
Будеш з ними працювати
Сядь поближче до екрану
І дивися тільки прямо.
Довго можеш так сидіти
Всі завдання поробити
А якщо у тебе сталось...
В монітора щось зламалось
То посмикай за шнурки
Трохи мишку потряси.
Пончик з рота не виймай
З „клави” крихти позмітай.
Та ходи собі по класу
Друзям всім допомагай

Щоб з комп’ютером дружити
Треба правила учити.
Не шуміти, не ходити,
Тільки тихо говорити.
Руки чистими тримати,
Сухо-сухо витирати
І всі незнайомі кнопки
Не потрібно натискати
Слухай вчителя уважно
І виконуй все, що скаже
Тільки так знання здобути
Допоможе друг – комп’ютер



Хто правильно обере правило, той прочитає тему уроку.( веб-браузер)
Отже тема нашого уроку   «Знайомство з програмою- браузером»
Мета уроку:
дізнатись що таке браузер ,які є браузери ,вчитися працювати з одним із веб-браузерів , самостійно здобувати знання.
Визначте,яка на вашу думку головна мета уроку? (Самостійно здобувати знання)
-Отже почнемо самостійно здобувати знання.  А щоб вам було легше здолати труднощі сьогоднішнього уроку ми будемо працювати в парах. Покажіть ,що пари готові до роботи. Бажаю вам успіхів , підтримуйте один одного.
- Спробуйте  видалити зайві букви і прочитати прислів`я
Знання – це скарб, а книга- ключ до нього.
-Ми з вами сучасні і можемо трохи змінити прислів`я
Знання – це скарб, акомп`ютер - ключ до нього.
-Але не слід забувати і про книгу.
-Зараз я пропоную вам послухати казку і допомогти мені знайти відповідь на титання.
-Потрапила якось у лапи Змія мудра дівчина. Дуже не хотілось їй вмирати, але Змій відкрив уже свою страшну пащу і приготувався проковтнути жертву.  Та дівчина знала, що там де сила не візьме, там розум допоможе.  Попросила вона ще кілька хвилин у Змія, щоб попрощатися з білим світом. Погодився Змій. А дівчина тим часом придумала як викупити своє життя. Не було в неї ні баагатства,нв грошей. Та був розум. Запропонувала вона злодієві за своє життя такий подарунок,яким не можливо скористатися,але й відмовитись від нього жаль. Як ви думаєте що ж це було?
Подарувала дівчина Змієві скриньку і сказала,що в цій скринці лежить коштовний камінь. Але якщо його відкриє жорстокий злодій  , то камінь зникне. Відпустив змій дівчину. А сам довго не міг відкрити скриньку та все ж наважився. Відкрив . А там порожньо. Не було скарбів.
-А я пропоную вам їх знайти, користуючись моїми підказками. Працювати будете в Інтернеті , використовуючи веб- браузер. Та для початку поповнимо свої скриньки- скарбнички новими знаннями. Вперед.
Фізкультхвилинка.
ІV.Формування вмінь і навичок.
Практична робота.
 Завдання пана Алгоритма.
Зайдіть в гості до  мудрої тітоньки Сови. → Прочитайте, що таке браузер у підручнику і для чого його використовують. Щось нове дізналися?→ Розгляньте графічні значки найпоширеніших браузерів.Які вже вам знайомі? А ких тут немає , але ви про них знаєте? Який би ви обрали для роботи? Чому? → Знайдіть браузер  Mazila  Firefox ( Мазіла файерфокс) на нижній панелі Робочого столу.Розверніть його.→ Тепер можна трохи відпочити  Фізкультхвилинкадля очей.→Розглянемо вікно відкритої  програми Mazila  Firefox.→ Поверніться до підручника.→Розгляньте де знаходиться рядок заголовка вікна програми.→  Покажіть його курсором на моніторі.→ Знайдіть Кнопки керування на малюнку в підручнику.→ Тепер курсором на моніторі.→Перегорніть сторінку підручника , прочитайте для чого ми використовуємо ці кнопки?→Поверніться до малюнка на с.75. Знайтіть частину де ми можемо прочитати адресу сторінки. Як він називається?→ Знайдіть цю частину на моніторі. Покажіть курсором.→ Поверніться до підручника. Де ми знайдемо основну інформацію сторінки. Як називається ці частина?→Покажіть її курсором на моніторі. → Поверніться до підручника про що ми ще не сказали?→ Знайдіть рядок меню на моніторі. Покажіть курсором.→ Молодці. Ви добре справились з завданням. Вітаю вас ви знайшли свій скарб. Сховайте його в свою розумну скриньку.
Фізкультхвилинка.
V.Підсумок уроку.
-Чи сподобався вам сьогодні урок?
-Що найбільше сподобалось?
-Що з нового матеріалу ви знали раніше?
-Що нового ви взнали?
-Які завдання у вас викликали труднощі? Що залишилось незрозумілим?
VІ.Релаксація.
Чи легко вам сьогодні працювалюсь?
Візмімось за руки і подякуємо один одному за урок.
Починаємо словами «Дякую тобі за….» ( заспівпрацю)
-         Я вам теж дякую за роботу , мені було легко і цікаво з вами працювати. За це я хочу нагородити вас і подарувати запрошення на цікаві дитячі сайти і правила як безпечно подорожувати в Інтернеті.
VІІ.Домашнє завдання.
-         Посадіть своїх маму й тата за комп`ютер і поділіться своїми знаннями. Попросіть їх допомогти вам зайти на цікаві дитячі сайти і по подорожувати там.



Комментариев нет:

Отправить комментарий