понедельник, 2 января 2017 г.

Актуальність вправ для збереження здоров'я в початковій школі

Актуальність вправ для збереження здоров'я
в початковій школі
В умовах сидячої розумової роботи без руху і роботи тілу ціле горе. Якщо я не походжу, не попрацюю руками і ногами протягом хоча б одного дня, у вечері я не можу ані читати, ані писати, навіть уважно слухати інших. Паморочиться голова, а в очах зірочки якісь, і ніч минає без сну. (Л. Толстой).



Ці  слова відомого вченого і письменника дуже яскраво описують стан наших дітей. Крім того, діти ще й мають більше енергії ніж доросла людина. Чому ж тоді ми ще й питаємо себе: де дівається здоров'я наших учнів?  Чому ж за даними моніторингового дослідження можна побачити, що з кожним роком кількість здорових дітей зменшується? Так у 2007 - 2008 навчальному році було зафіксовано 42,7% здорових дітей, у 2008-2009 навчальному році кількість практично здорових дітей не перевищує 30%. Аналізуючи результати медогляду учнів свого класу в 2014р., побачила, що 5% дітей мають набуті хвороби очей і користуються окулярами. А що говорити про дитячу поставу? Це постійна проблема шкіл. Діти приходять до 1 класу вже з відхиленнями в здоров'ї.
Це є однією з головних проблем, які хвилюють педагогів.
Тому головним завданням у своїй діяльності на сучасному етапі вважаю збереження і зміцнення здоров’я дітей, формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя учнів та їхніх батьків.
Мета моєї роботи – підготувати дітей до життя. Впевнена, що всі мої учні повинні отримати за роки навчання знання, які будуть використані в майбутньому. Але досягнення мети буде результативним лише тоді, коли ми будемо піклуватися про здоров'я наших учнів. Це означає, що ми будемо не тільки берегти їхнє здоров'я, а й вчити їх робити це самостійно.
МО вчителів початкових класів нашої школи вирішило підтримати пропозицію адміністрації і запровадити проект «Школа сприяння здоров'ю».
Пропоную деякі наші наробки з цього питання.


Комментариев нет:

Отправить комментарий